Droga klientko, jeśli z parą butów My Wish dzieje się coś niepokojącego, prosimy o kontakt telefoniczny lub SMS-owy pod numerem 603 133 468 (telefon czynny poniedziałek-piątek 8-16).

Z miłą chęcią pomożemy rozwiązać każdą sytuację.

W celu złożenia reklamacji prosimy:

1. Skontaktuj się z nami aby omówić możliwości. Dołożymy wszelkich starań aby zaproponowane rozwiązanie było zadowalające oraz zaakceptowane przez strony.

2. Jeśli zostanie to uzgodnione między stronami aby podjąć dalsze działania, spakuj przesyłkę, odeślij na nasz adres paczkę (można załączyć formularz zgłoszenia reklamacji lub kartkę z opisem lub ustalenia e-mail lub telefoniczne). Adres: ul. Kwiatowa 63, 42-231, Stary Broniszew. Przypominamy, że wysłany produkt musi być czysty.

Zgłoszenie reklamacji MW www-my-wish.pdf

Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwracamy koszt wysyłki paczki do nas w kwocie najniższej oferowanej przez nas aktualnej stawki wysyłkowej. Prosimy wówczas o przesłanie e-maila z danymi do zwrotu kosztu wysyłki.

Jeśli jako rozwiązanie uzna się produkcję nowej pary lub naprawę, czas realizacji wyniesie 7-30 dni roboczych.

3. Prosimy aby zapoznać się z regulaminem reklamacji przed odesłaniem przesyłki aby sprawdzić co podlega procesowi, a co nie. W razie pytań służymy pomocą i radą.

W przypadkach spornych produkt będzie oddany na ekspertyzę rzeczoznawcy aby podjęta decyzja była sprawiedliwa.

4. Jeśli mają Państwo uwagi na temat naszej obsługi, procesów, skargi, zażalenia, prosimy o zgłaszanie ich na adres mailowy: kontakt@my-wish.pl. Każda uwaga jest dla nas cenna. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. Uprzejmie prosimy o wzajemny szacunek w prowadzonych konwersacjach oraz o nie szantażowanie, nie zastraszanie naszych pracowników. Dokładamy wszelkich starań aby ustalić z Państwem szczegóły z poszanowaniem człowieka.

PYTANIA I ODPOWIEDZI (FAQ)

Jakich wad nie obejmuje rękojmia?

Rękojmia nie obejmuje m.in. wad spowodowanych przez kupującego, w tym wad powstałych w wyniku niewłaściwego korzystania z rzeczy, braku należytej konserwacji, czy uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie użytkowania. 

Niezadowolenie klienta z fizycznych i/lub emocjonalnych odczuć noszenia butów, odczuć na stopie lub jej częściach, z względów estetycznych, gustu osobistego, odczuć wygody itp. są subiektywne i nie podlegają reklamacjom.

Został do mnie omyłkowo wysłany inny model butów niż zamawiany lub brakuje zamawianego elementu.

Jeśli omyłkowo został do Państwa wysłany inny produkt niż zamawiany, serdecznie za to przepraszamy, zdarza się to niezwykle rzadko i jest to niezamierzony błąd ludzki.

Dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej wymienić na ustaloną telefonicznie dowolną parę. Prosimy o kontakt z nami, omówimy możliwości i najszybsze działania.

Moje spody butów (podeszwy) mają folię, która się łuszczy.

Uwaga! Niektóre spody butów My Wish mają fabrycznie naklejoną folię zabezpieczającą buty do mierzenia w salonach. Folię można zdjąć przed pierwszym użyciem butów. Jeśli buty już zostały użyte - folię można zdjąć w momencie kiedy naturalnie zacznie się ona złuszczać. Pod folią jest fabrycznie nowy spód.

W moich butach brakuje dziurek w paskach. Pasek jest przez to szeroki.

Ilość dziurek jest wybijana ręcznie w zależności od wybranego rozmiaru czy modelu buta. Jeśli w paskach brakuje dziurki aby się zapiąć, z łatwością można dorobić dziurkę igłą w warunkach domowych. Dziurki w paskach są wybijane przez cholewkarza z długością domyślną dopasowaną do danego rozmiaru buta ale nic nie stoi na przeszkodzie aby dorobić wiecej dziurek w paskach.

 

Czy muszę załączyć paragon/fakturę?

Nie, do zareklamowania produktu nie jest konieczny paragon fiskalny jednak produkt musi być zakupiony u nas stacjonarnie w showroomie w Katowicach ul. Asnyka 5 lub poprzez my-wish.pl

Kiedy mogę zgłosić żądania przysługujące mi z tytułu rękojmi?

Ustawowo zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu.

Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?

W przypadku naprawy lub wymiany towaru oraz obniżenia jego ceny rozpatrujemy reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu. 

Kto ponosi koszt reklamacji?

W przypadku uwzględnienia reklamacji to my jako sprzedawca pokrywamy koszty dostawy wadliwego towaru, wykonujemy naprawę lub wymieniamy towar na nowy, a także odsyłamy go do Ciebie. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, kupujący pokrywa koszt odesłania towaru.

Na jaki adres odesłać reklamowany produkt?

MY WISH DAMIAN SOWIŃSKI

42-231, Stary Broniszew

ul. Kwiatowa 63

Prosimy o dołączenie druku lub odręcznej notatki z opisem sytuacji.

Po wcześniejszych ustaleniach istnieje możliwość powierzenia reklamacji stacjonarnie w Starym Broniszewie lub w Katowicach (showroom ul. Asnyka 5)

Co nie podlega reklamacji?

Lista dotycząca tego, co nie podlega reklamacji znajduje się w naszym regulaminie §11 Reklamacje wad produktów