Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące MY-WISH.PL
PERSONALIZACJA
Jak mogę dokonać personalizacji obuwia?
Zaprojektuj wymarzoną parę butów na podstawie modeli z naszej strony lub z katalogu obuwia ślubnego.
Co można zmienić w danym modelu butów?
- kolor oraz typ skóry (dotyczy każdego modelu butów) ZOBACZ DOSTĘPNE SKÓRY
- w niektórych modelach wysokość obcasa
- grubość i typ obcasa
- rodzaj zapięcia lub wiązania buta
- można dodać pasek lub zapięcie w modelach, w których go nie ma
- można pogrubić oraz wydłużyć paski w butach
- można dodać ozdobę wybraną wspólnie lub dostarczoną przez klientkę
- dodatkowe poszerzenie przy szerszej stopie lub haluksach
- dopasowanie botków i kozaków do obwodu łydki
Wizualizację niektórych modeli obuwia możesz wykonać w naszej aplikacji KREATOR.
Więcej informacji na temat personalizacji znajdziesz TUTAJ
Czy mogę zamówić parę butów ale w innym kolorze?
Oczywiście, że tak. Jesteśmy po to abyś mogła się cieszyć wymarzonymi butami.
Wybierz interesujący Ciebie model na naszej stronie, zaznacz opcje dodatkowe produktu, a następnie wpisz co chcesz zmienić (kolor cholewy, kolor paseczków, rzemyków, kolor obcasa, osobno noska czy piętki) w komentarz do zamówienia w koszyku.
Pamiętaj, że taka usługa jest dodatkowo płatna oraz nie ma możliwości zwrotu czy wymiany obuwia.
Czy cena butów jest stała?
Proste zasady są dla nas ważne dlatego cena butów z kolekcji jest stała - w zależności od modelu butów jest to 379-499 zł.
Płatne są opcje dodatkowe produktu. Np. zmiana koloru, zmiana zapięcia, poszerzenie butów, dodatkowe wełniane ocieplenie czy personalizacja obwodu łydki. Cena usług dodatkowych w zależności od zmiany to koszt od 39 zł - 99 zł.
Z jakich materiałów szyjecie buty?
Buty MY WISH szyjemy z najwyższej jakości skór naturalnych oraz materiałów - tworzyw wegańskich (nieodzwierzęcych). Skóry głównie sprowadzamy z Włoch ale też z Polskich garbarni. Pozostałe elementy buta są wytwarzane ręcznie w Polsce. Zastosowanie najwyższych jakościowo materiałów pozwala stworzyć solidne oraz wygodne w korzystaniu buty. Nie obawiaj się materiałów typu wegańskiego - są to najwyższej jakości materiały, które na Twoje życzenie możemy podszyć w całości skórą naturalną od wewnętrznej strony lub w całości uszyć dla Ciebie ślubne buty wegańskie.
Jak wiernie odwzorowano kolory skór na stronie?
Na odwzorowanie kolorów skór i materiałów na stronie www.my-wish.pl mogą mieć wpływ indywidualne ustawienia monitora i parametry kart graficznych, stąd ewentualne różnice pomiędzy wyświetlanymi kolorami i rzeczywistymi odcieniami materiałów wykorzystanych w zamówieniu nie stanowią podstawy do reklamacji.
Pomiędzy poszczególnymi partiami skór z dostaw realizowanych w różnych terminach mogą występować niewielkie różnice w odcieniach, na co sklep my-wish.pl nie ma wpływu i różnice tego typu nie stanowią podstawy do reklamacji.
Ponadto wykorzystane do produkcji skóry są pochodzenia naturalnego dlatego możliwe są drobne różnice w barwie skór, jest to zjawisko normalne wiążące się z wykorzystaniem naturalnego surowca.
W przypadku czasowego braku koloru, przedstawionego na zdjęciach wykorzystywany jest zamiennik kolorystyczny.
Jeżeli masz wątpliwości dotyczące barwy skóry możesz zamówić próbki naszych skór, które wyślemy do Ciebie.
Zaprojektowałam buty i posiadam rysunek wymarzonych butów. Czy zrobicie je dla mnie?
Nie wszystko jest możliwe jednak chętnie zobaczymy projekt czy inspirację. Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy możliwości oraz przygotujemy ewentualną wycenę takiego zlecenia.
GDZIE MOGĘ ZMIERZYĆ BUTY?
Zapraszamy do naszego autorskiego Showroomu stacjonarnego w Katowicach. Możliwe są indywidualne przymiarki na umówiony telefonicznie termin.
Współpracujemy z wieloma salonami sukien ślubnych na terenie Polski - gdzie po wcześniejszym telefonie możesz zobaczyć na żywo i przymierzyć nasze buty.
W naszych showroomach znajdziesz wybrane modele w pojedynczych rozmiarach. W wybranych salonach można zakupić obuwie z salonu lub zamówić personalizowane obuwie.
Zobaczysz też na żywo nasz próbnik skór oraz możesz odebrać zniżkę na zakupy na naszej stronie oraz katalog w wersji papierowej.
KLIKNIJ TUTAJ I ZOBACZ ADRESY SALONÓW
- Istnieje również możliwość wysyłki obuwia jedynie do przymiarki i doboru odpowiedniego rozmiaru - napisz do nas aby dowiedzieć się więcej.
Jak się z Wami skontaktować?
Chętnie pomożemy Ci w wyborze butów idealnych - na ślub, wesele czy inne okazje.
Jeśli potrzebujesz pomocy - napisz do nas, zadzwoń (telefon, Whatsapp, Messenger, FB, IG).
Staramy się odpowiadać zawsze i wszędzie - lecz prosimy o wyrozumiałość :)
Nie jesteśmy "sieciówką", nie mamy infolinii - działamy indywidualnie z Wami - naszymi klientkami.
Często prowadzimy z Wami przymiarki indywidualne i w tym czasie nie możemy odebrać telefonu - prosimy o SMS.
Kiedy przebywamy na urlopie - staramy się odpocząć (a zdarza się to rzadko) - prosimy o pozostawienie wiadomości, na pewno po powrocie odpiszemy.
ROZMIARÓWKA
Jak zmierzyć stopę?
Zmierz stopę według naszej instrukcji aby poprawnie dobrać rozmiar.
Jakie rozmiary są u Was dostępne?
Większość oferowanych przez nas modeli występuje w rozmiarze 35-41(długości stopy od około 22 cm do 27,5 cm). Niektóre fasony dostępne są w rozmiarze 42,43. Niemniej jednak, jeśli brak jest Twojego rozmiaru, skontaktuj się z nami. Niektóre nasze modele wychodzą bardzo szczupłe, zaniżone, a niektóre zawyżone.
Jaki rozmiar mam wybrać jeśli zazwyczaj kupuję buty w rozmiarze 38?
Wszystkie buty MY WISH produkujemy według rozmiarów zgodnych z Polską Normą PN/0-911010.
Jednak zanim złożysz zamówienie zmierz stopę według naszej instrukcji. Porównaj wymiar z tabelką na stronie każdego produktu. Każdy nasz produkt ma inną rozmiarówkę.
Niektóre modele mogą być delikatnie zaniżone lub zawyżone. Sprawdź opis produktu przed zakupem - znajdziesz tam informację o rozmiarówce dla konkretnego modelu.
Jeżeli jednak nie jesteś pewna czy jest to poprawny rozmiar skontaktuj się z nami, pomożemy dobrać odpowiedni rozmiar dla Ciebie.
Moje stopy mają dwa różne rozmiary, co teraz?
Nie ma powodu do obaw, jest to zupełnie normalna sprawa. Jeśli różnica między stopami jest nieznaczna - wystarczy złożyć zamówienie na klasyczną parę w jednym rozmiarze. Jeśli różnica między stopami jest ponad 1 cm - przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami. Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze dlatego uszyjemy dla Ciebie buty w różnych rozmiarach. Taka usługa jest dodatkowo płatna. Pamiętaj, że takie zamówienie nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Mam niestandardowy rozmiar stopy, mam bardzo szeroką stopę, haluksy lub nieregularny kształt, czy zrobicie dla mnie buty?
Obecnie w ofercie są dostępne rozmiary 35-42,43 (długości stopy od około 22 cm do 27,5 cm).
Przed zamówieniem skontaktuj się z nami. Jeżeli jednak masz inny rozmiar lub nieregularny kształt stopy np. haluksy jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie takie buty. Za wykonanie takiego zamówienia pobieramy dodatkową opłatę. Pamiętaj, że takie buty nie podlegają zwrotowi ani wymianie - są one produkowane na wymiar.
Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami - doradzimy czy wybrany model trzeba będzie poszerzać. Podaj nam obwód stopy w kości haluksowej - zmierz miękką miarką krawiecką dookoła.
ZAMÓWIENIE
Jak długo trwa produkcja moich butów?
Wszystkie buty szyjemy z zachowaniem tradycyjnych metod produkcji. Jest to trudna i wymagająca czasu praca ręczna. Dlatego zgodnie z regulaminem rezerwujemy sobie 5-25 dni roboczych na wytworzenie butów + czas dostarczenia do Ciebie przesyłki. Staramy się jednak aby zamówienie były realizowane jak szybciej. Sklep zastrzega sobie jednak prawo do wydłużenia czasu realizacji i dostawy.
Gdzie produkowane są moje buty?
Wszystkie nasze buty produkowane są w Polsce, przez polskich mistrzów rzemiosła szewskiego. Zakład produkcyjny znajduję się pod Częstochową. Ponadto dodatki do butów np. kokardy, ozdoby, a nawet pudełka w które są zapakowane buty MY WISH także produkowane są w Polsce. Wybierając nasze buty pozytywnie wpływasz na rozwój Polski.
Jak wybrać dodatkowe opcje produktu - np. zmianę koloru, zapięcia, obcasa, poszerzenie?
Stawiamy na spełnianie drobnych pragnień dlatego we wszystkich modelach butów, torebek oraz ozdób do butów znajdziesz dodatkowe opcje produktu gdzie możesz dokonać np. zmiany koloru, zapięcia, obcasa, poszerzenia. Dodatkowa kwota doliczona zostanie do zamówienia po zaznaczeniu CHECK BOX. Następnie opisz szczegóły w komentarzu do zamówienia lub w specjalnej różowej ramce.
SKÓRY
Chciałabym zobaczyć próbki waszych skór.
Oczywiście dajemy taką możliwość, cena jednej próbki to 8 zł plus koszty wysyłki. Zobacz możliwe kolory próbek: KLIK
Chciałabym zamówić buty jednak nie ma koloru którego szukam, co teraz?
Napisz do nas - a my poszukamy dla Ciebie wymarzonego koloru w hurtowniach.
BON PODARUNKOWY
Czy mogę kupić bon podarunkowy?
Oczywiście jest możliwość zakupienia Bonu Podarunkowego w formie elektronicznej jak i tradycyjnej dla Ciebie lub Twoich bliskich.
PŁATNOŚĆ
Jakie formy płatności akceptujecie?
Za Twoje zamówienie możesz zapłacić przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe lub za pośrednictwem szybkich płatności.
Jeśli chciałabyś zrealizować zamówienie w EUR lub GBP - napisz do nas, a wyślemy do Ciebie dane do przelewu.
Mam kod promocyjny, jak mogę go wykorzystać?
Przy podsumowaniu zamówienia należy wpisać kod promocyjny w wyznaczonym polu, który spowoduje obniżenie kwoty zakupu. Jeżeli pojawi się problem, skontaktuj się z nami.
DOSTAWA
Jaki jest koszt przesyłki?
SPRAWDŹ AKTUALNE CENY TUTAJ
Jak dostarczacie buty?
Nasze przesyłki dostarczamy za pośrednictwem kuriera na podany adres w zamówieniu lub paczkomatem. Zawsze podajemy numer przesyłki abyś mogła ją śledzić.
Do jakich krajów wysyłacie buty?
Obecnie realizujemy zamówienia i dostawę na terenie Polski oraz Europy. Jeśli mieszkasz poza tymi terenami - skontaktuj się z nami - chętnie zrealizujemy takie zamówienie.
Ile trwa dostawa moich butów?
Wszystkie buty szyjemy z zachowaniem tradycyjnych metod produkcji. Jest to trudna i wymagająca czasu praca ręczna. Dlatego zgodnie z regulaminem rezerwujemy sobie 5-25 dni roboczych na wytworzenie butów i dostarczenia do Ciebie przesyłki. Staramy się jednak aby zamówienie były realizowane szybciej. Czasami jednak proces może się wydłużyć do około 30 dni roboczych. Liczymy dni robocze, nie kalendarzowe.
Sama dostawa butów na terenie Polski to 1-3 dni robocze. Natomiast na terenie Europy to około 3-8 dni roboczych. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji i dostawy.
Czy mogę buty odebrać osobiście?
W wyjątkowych przypadkach jest taka możliwość w Katowicach oraz w Starym Broniszewie (okolice Częstochowy) jedynie po wcześniejszych ustaleniach.
ZWROTY I WYMIANA
Pełną politykę zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie.
Produkty z nowej kolekcji lub z kolekcji standardowej oraz z zakładki Wyprzedaż/Outlet/Od ręki można zwracać do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki.
W My Wish zwrot NIE przysługuje na:
- produkty personalizowane (zmiana koloru, zapięcia, obcasa, poszerzenie oraz inne życzenia specjalne)
- produkty wyprodukowane na zamówienie specjalne
- obuwie wykonane po uprzednim podaniu wymiarów stopy przez klienta
- produkty z kategorii oraz zakładki "obuwie na zamówienie specjalne"
- produkty z dopiskiem: "Produkt na zamówienie specjalne - każda para jest produkowana specjalnie dla Ciebie. Obowiązuje inna polityka zwrotów i wymiany" (tak oznaczony model jest produkowany na zamówienie klientki, buty są dopasowane do podanych pomiarów stopy)
- próbki skór oraz materiałów, kokardy klipsy do butów zakupione jako opcja dodatkowa produktu
- dorabiane rozmiary butów z poprzedniej kolekcji na życzenie klienta
- rozmiary 42,43
- zamówienia stacjonarne w Showroomie w Katowicach
Jeśli obawiasz się zamówienia specjalnego bez przymiarki, istnieje możliwość przymiarki butów My Wish w domu, przymiarki stacjonarnej lub konsultacji z nami przez telefon.
Moje zamówienie specjalne nie pasuje, nie podoba mi się - co teraz?
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego dajemy możliwość jednorazowego przygotowania drugiej pary butów wybranych przez Ciebie w pasującym Tobie rozmiarze, modelu czy kolorze.
Nie jest to wymiana, a produkcja drugiej dowolnej pary dla Ciebie. Pierwsza zakupiona para zostaje u Ciebie.
Poniesiesz tylko częściową opłatę produkcyjną, reszta kosztów jest po naszej stronie. KLIKNIJ I SPRAWDŹ CENĘ