Obuwie damskie MY WISH Damian Sowiński (my-wish.pl)
Pełną politykę zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje.
___________________________________________________________
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia dostarczenia) odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Dotyczy to modeli, które podlegają standardowej polityce zwrotów i wymian.
Produkty z zakładki Wyprzedaż, Outlet, od ręki - istnieje możliwość zwrotu.
Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy zwrotów/wymian po terminie, upływie 14 dni zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.
___________________________________________________________
1. W przypadku produktów zaprojektowanych zgodnie z życzeniem klienta, produktów wykonanych na zamówienie specjalne, personalizowane - Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (zgodnie z art. 38 ust. 1 lit. 3 Ustawy o Prawach Konsumenta)
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz osobie fizycznej, o której mowa w § 1 pkt. 4 Regulaminu w wypadkach
a)kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (lub osoba fizyczna o której mowa w § 1 pkt. 4 Regulaminu) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. za pomocą opcji dodatkowych produktu lub indywidualnych ustaleń.
b)kiedy przedmiotem świadczenia są modele obuwia opisane „!Produkt na zamówienie specjalne - każda para jest produkowana specjalnie dla Ciebie. W pole tekstowe lub komentarz do zamówienia wpisz długość i tęgość swojej stopy. Obowiązuje inna polityka zwrotów i wymiany", gdzie system wymaga podania pomiaru stopy klientki, które produkujemy na specjalne zamówienie Konsumenta lub osoby fizycznej, o której mowa w § 1 pkt. 4 Regulaminu po złożonym zamówieniu.
3. Zwrot nie będzie możliwy po zaznaczeniu opcji dodatkowych produktu:
o zmiana koloru
o poszerzenie buta np. haluksy
o zmiana zapięcia
o wersja wegańska obuwia
o zmiana koloru/grubości/wysokości obcasów
o dwa różne rozmiary
o rozmiary nietypowe oraz 42+ obuwia My Wish
o wydłużone paseczki, rzemyki, dodatkowe dziurki w paseczkach, dopasowanie do obwodu kostki, łydki
o usunięcie ozdoby z modelu, który produkowany jest z ozdobą
o dodanie ozdoby przyklejanej biżuteryjnej
o dodanie lub ujęcie cyrkonii na paskach
o delikatne ozdoby przyklejane lub na klipsach szyte z tiulu, koronek, tkanin
o obuwie szyte na podstawie wymiarów stopy klientki (według własnoręcznych pomiarów w domu https://my-wish.pl/pl/14-jak-mierzyc-stope)
o próbki skór oraz materiałów, kokardy klipsy do butów zakupione jako opcja dodatkowa produktu
o dorabiane rozmiary butów na życzenie klienta
o zamówienia oraz zakupy od ręki stacjonarne w Showroom
o produkty, które już były wymieniane na życzenie klientki
o produkty gdzie system wymaga podania pomiarów stopy
Sprzedawca nie odpowiada za źle dobrany rozmiar i/lub tęgość obuwia. Sprzedawca może doradzić rozmiar i/lub tęgość jednak nie ponosi odpowiedzialności za ostateczny efekt na stopie po przymiarce obuwia.
Niezadowolenie klienta z fizycznych odczuć noszenia buta i/lub subiektywne odczucia na stopie nie podlegają reklamacjom.
Konsument (Kupujący) lub osoba fizyczna o której mowa w § 1 pkt. 4 Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
Jeśli obawiasz się zamówienia specjalnego bez przymiarki, istnieje możliwość przymiarki butów My Wish w domu, przymiarki stacjonarnej, konsultacji z nami przez telefon/sms/social media lub podczas Konsultacji Online.
___________________________________________________________
Adres do zwrotu:
ul. Asnyka 5
40-696 Katowice
tel. +48 603 133 468
kontakt@my-wish.pl
Wzór formularza odstąpienia od umowy PDF
__________________________________________________________
Aby dokonać zwrotu:
1. Zapakuj produkt w oryginalne pudełko oraz karton przewozowy wraz z formularzem odstąpienia.
2. Wyślij paczkę na nasz adres dowolnie wybraną przez Ciebie formą.
*Koszt wysyłki zamówienia, zwrot oraz wymianę opłaca klient. Zobacz nasz regulamin.
*Jeżeli nie masz możliwości wydruku - przepisz formularz na czystą kartkę i wypełnij.
Zwrot jest dokonywany do 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu fizycznie formą płatności wybraną przez klienta w pierwotnym zamówieniu. Każdy produkt po zwrocie jest poddawany oględzinom stanu faktycznego, zgodności z umową sprzedaży oraz formularzem zwrotu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
___________________________________________________________
UWAGA!
*W przypadku zwrotu obuwia brudnego, zniszczonego, noszącego ślady użytkowania, z dziurami i/lub rysami na spodach (zmniejszenie wartości produktu) - zwrot nie będzie przyjmowany. Wszystkie przypadki rozpatrzone będą indywidualnie. Szczegóły w regulaminie.
___________________________________________________________
Wymiana na inny rozmiar lub inny model (dotyczy modeli, które podlegają standardowej polityce zwrotów i wymian):
Prosimy o wydruk i wypełnienie formularza zwrotu z dopiskiem, że chodzi o wymianę (+ informacja na jaki model i na jaki rozmiar). Dokonaj wpłaty na nasze konto z tym samym numerem zamówienia: 16 zł (koszt wysyłki drugiej paczki z nową parą).
Moje zamówienie specjalne nie pasuje rozmiarowo - co teraz?
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego dajemy możliwość jednorazowego przygotowania drugiej pary butów wybranych przez Ciebie w pasującym Tobie rozmiarze, modelu czy kolorze.
Nie jest to wymiana, a produkcja drugiej dowolnej pary dla Ciebie. Pierwsza zakupiona para zostaje u Ciebie.
Poniesiesz tylko częściową opłatę produkcyjną, reszta kosztów jest po naszej stronie. KLIKNIJ I SPRAWDŹ CENĘ