Obuwie damskie MY WISH Damian Sowiński (www.my-wish.pl)

Pełną politykę zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie

___________________________________________________________

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia dostarczenia) odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Dotyczy to modeli, które podlegają standardowej polityce zwrotów i wymian.

Produkty z zakładki Wyprzedaż, Outlet, od ręki - istnieje możliwość zwrotu.

Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy zwrotów po terminie, upływie 14 dni zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.

___________________________________________________________

W My Wish zwrot NIE przysługuje na:

  • produkty personalizowane (zmiana koloru, zapięcia, obcasa, poszerzenie oraz inne życzenia specjalne)
  • produkty wyprodukowane na zamówienie specjalne, życzenie klientki
  • obuwie wykonane po uprzednim podaniu wymiarów stopy przez klienta
  • produkty z kategorii oraz zakładki "obuwie na zamówienie specjalne"
  • produkty z dopiskiem: "Produkt na zamówienie specjalne - każda para jest produkowana specjalnie dla Ciebie. Obowiązuje inna polityka zwrotów i wymiany" (tak oznaczony model jest produkowany na zamówienie klientki, buty są dopasowane do podanych pomiarów stopy)
  • próbki skór oraz materiałów, kokardy klipsy do butów zakupione jako opcja dodatkowa produktu
  • dorabiane rozmiary butów z poprzedniej kolekcji na życzenie klienta
  • rozmiary 42,43
  • zamówienia stacjonarne w Showroomie w Katowicach
  • Produkty, które już były wymieniane na życzenie klientki 

Jeśli obawiasz się zamówienia specjalnego bez przymiarki, istnieje możliwość przymiarki butów My Wish w domu, przymiarki stacjonarnej lub konsultacji z nami przez telefon: 

+48 603 133 468 lub numer awaryjny 669 991 777 

___________________________________________________________

Adres do zwrotu:

ul. Asnyka 5

40-696 Katowice

tel. +48 603 133 468

kontakt@my-wish.pl

___________________________________________________________

Aby dokonać zwrotu:

1. Zapakuj produkt w oryginalne pudełko oraz karton przewozowy wraz z formularzem odstąpienia.

2. Wyślij paczkę na nasz adres dowolnie wybraną przez Ciebie formą.

*Koszt wysyłki zamówienia, zwrot oraz wymianę opłaca klient. Zobacz nasz regulamin.

*Jeżeli nie masz możliwości wydruku - przepisz formularz na czystą kartkę i wypełnij. 

Zwrot jest dokonywany do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu fizycznie formą płatności wybraną przez klienta w pierwotnym zamówieniu. Każdy produkt po zwrocie jest poddawany oględzinom stanu faktycznego, zgodności z umową sprzedaży oraz formularzem zwrotu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem.

___________________________________________________________

UWAGA!

*W przypadku zwrotu obuwia brudnego, zniszczonego, noszącego ślady użytkowania, z dziurami i/lub rysami na spodach - zwrot nie będzie przyjmowany. Wszystkie przypadki rozpatrzone będą indywidualnie. Szczegóły w regulaminie

___________________________________________________________

Wymiana na inny rozmiar lub inny model (dotyczy modeli które podlegają standardowej polityce zwrotów i wymian):

Prosimy o wydruk i wypełnienie formularza zwrotu z dopiskiem, że chodzi o wymianę (+ informacja na jaki model i na jaki rozmiar). Dokonaj wpłaty na nasze konto z tym samym numerem zamówienia: 15 zł (koszt wysyłki drugiej paczki z nową parą).


 Wzór formularza odstąpienia od umowy PDF

___________________________________________________________

Moje zamówienie specjalne nie pasuje, nie podoba mi się - co teraz?

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego dajemy możliwość jednorazowego przygotowania drugiej pary butów wybranych przez Ciebie w pasującym Tobie rozmiarze, modelu czy kolorze.

Nie jest to wymiana, a produkcja drugiej dowolnej pary dla Ciebie. Pierwsza zakupiona para zostaje u Ciebie.

Poniesiesz tylko częściową opłatę produkcyjną, reszta kosztów jest po naszej stronie. KLIKNIJ I SPRAWDŹ CENĘ