Sklep z obuwiem damskim MY WISH KATARZYNA SOWIŃSKA (www.my-wish.pl).

 

ZWROTY I WYMIANA:

Pełną politykę zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie. Wyciąg z regulaminu znajdziesz poniżej.

Produkty z nowej kolekcji, dokładnie takie jak na zdjęciu, bez personalizacji można zwracać do 14 dni. 

Zwrot nie przysługuje przy zakupie poniższych produktów:

  • produkty personalizowane
  • produkty wyprodukowane na zamówienie specjalne
  • produkty z kategorii oraz zakładki "personalizacja"
  • produkty kategorii Outlet lub produkty z widocznymi na zdjęciach uszkodzeniami
  • Produkty, które w opisie zawierają słowa: produkt dostępny tylko na zamówienie specjalne
  • próbki skór oraz materiałów

Zamówiłam spersonalizowane buty, niestety nie pasują, co teraz?

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego dajemy możliwość jednorazowego przygotowania takiego samego zamówienia dla Ciebie w innym rozmiarze za dodatkową opłatą 130 zł + koszt wysyłki. 

 

Pełny regulamin

§9 Zwroty i wymiana

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827) Kupujący będący konsumentem (dalej: „Konsument”) który zawarł umowę na odległość ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania przyczyny odstąpienia oraz bez ponoszenia kosztów, z wyłączeniem kosztów wprost wskazanych w niniejszym regulaminie. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. O zamiarze odstąpienia od umowy i zwrotu towaru należy poinformować Sklep poprzez wypełnienie jednoznacznego Oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, którego formularz dostępny jest na stronie WWW.MY-WISH.PL Oświadczenie może zostać wysłane:
-Skan podpisanego odstąpienia od  umowy na adres e-mail: sklep@my-wish.pl. -Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: ul. Zimorodków 1/6 , 40-534 Katowice z sugerowanym dopiskiem: „Odstąpienie od umowy”.
  2. W przypadku produktów zaprojektowanych zgodnie z życzeniem klienta, produktów wykonanych na zamówienie specjalne (zmiana koloru, typu skóry, dopasowanie obwodu łydki, poszerzenie buta, 2 różne rozmiary, zmiana zapięcia, zmiana grubości lub wysokości obcasa) Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  3. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ust. 2, wystarczy wysłanie oświadczenia przez upływem terminu 14 dni. Przekroczenie terminu będzie podstawą do nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
  4. Sprzedawca za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  5. W razie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić pełnowartościowy towar tj. nienoszony oraz nieużywany. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci faktury/rachunku lub dowód wpłaty na rachunek bankowy lub dowód wpłaty PayU. 
  6. Zwrot towaru powinien nastąpić na adres: ul. Kwiatowa 63, 42-231 Stary Broniszew lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił on od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. 
  7. Koszty przesyłki zwrotu lub wymiany towaru pokrywa Konsument (bezpośrednie koszty zwrotu/wymiany zakupionego towaru tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania oraz bezpośredni koszt wysyłki).

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach
a.  jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę/produkt za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b.  kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. za pomocą kreatora lub indywidualnych ustaleń – aplikacji służącej do projektowania - ponieważ dokonuje on samodzielnej konfiguracji produktu tworzonego na jego indywidualne potrzeby.

c. kiedy przedmiotem świadczenia są modele obuwia ślubnego z zakładki "Zakupy obuwia z katalogu ślubnego" oraz "Personalizacja", które produkujemy na specjalne zamówienie Kosmumenta.  

d. kiedy przedmiotem świadczenia są próbki skór oraz materiałów zamówione oraz wykonane na specjalne zamówienie klienta.

e. kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub po zaznaczeniu opcji dodatkowych produktu: 

Zamówienie specjalne: zmiana koloru( + 39 zł)
Zamówienie specjalne: poszerzenie buta np. haluksy ( + 39 zł)
Zamówienie specjalne: dwa różne rozmiary ( + 39 zł)
Zamówienie specjalne: zapięcie (krzyżowe, rzemyki, pasek) - zapytaj ( + 39 zł)

9. Bony/karty podarunkowe nie podlegają zwrotom i wymianom na gotówkę/przelew, a produkty zakupione przez bony/karty podarunkowe nie podlegają pełnej polityce zwrotów, a jedynie gwarancji doboru odpowiedniego rozmiaru buta.

10. Produkty z kategorii Outlet lub z wadą widoczną w czasie zakupu. 

11. Sprzedawca nie odpowiada personalnie za źle dobrany rozmiar obuwia. Sprzedawca może doradzić rozmiar jednak nie ponosi odpowiedzialności za ostateczny efekt na stopie po przymiarce obuwia.


  Wzór formularza odstąpienia od umowy PDF


Zwroty proszę kierować na adres:

MY WISH Katarzyna Sowińska

ul. Kwiatowa 63 Stary Broniszew

42-231 Cykarzew

___________________________________________________________


Przy wymianie:
Proszę o wydruk i wypełnienie również formularza zwrotu z dopiskiem, że chodzi o wymianę (np obuwia + informacja jaki model i na jaki rozmiar)