Obuwie damskie MY WISH Damian Sowiński (www.my-wish.pl)
Pełną politykę zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie.
___________________________________________________________
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia dostarczenia) odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Dotyczy to modeli, które podlegają standardowej polityce zwrotów i wymian.
Produkty z zakładki Wyprzedaż, Outlet, od ręki - istnieje możliwość zwrotu.
Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy zwrotów po terminie, upływie 14 dni zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.
___________________________________________________________
W My Wish zwrot NIE przysługuje na:
- produkty personalizowane (kolor, zapięcie, obcas, poszerzenie oraz inne zmiany specjalne)
- produkty wyprodukowane na zamówienie specjalne, życzenie klientki
- obuwie szyte na podstawie wymiarów stopy klientki
- produkty z kategorii oraz zakładki "obuwie na zamówienie specjalne"
- produkty z dopiskiem: "Produkt na zamówienie specjalne - każda para jest produkowana specjalnie dla Ciebie. Obowiązuje inna polityka zwrotów i wymiany" (tak oznaczony model jest produkowany na zamówienie klientki)
- próbki skór oraz materiałów, kokardy klipsy do butów zakupione jako opcja dodatkowa produktu
- dorabiane rozmiary butów na życzenie klienta
- rozmiary nietypowe oraz 42,43 obuwia My Wish
- zamówienia oraz zakupy od ręki stacjonarne w Showroomie w Katowicach
- produkty, które już były wymieniane na życzenie klientki
- produkty gdzie system wymaga podania pomiarów stopy
- wydłużone paseczki, rzemyki, dodatkowe dziurki w paseczkach, dopasowanie do obwodu kostki
- usunięcie ozdoby z modelu, który produkowany jest z ozdobą
- wypełnienie pola "Dostosowywanie produktu" w produktach, które wymagają tego systemowo
- dodanie ozdoby przyklejanej biżuteryjnej
- dodanie lub ujęcie cyrkonii na paskach
- wszelkie zmiany wprowadzane do modelu oryginalnego
- delikatne ozdoby przyklejane lub na klipsach szyte z tiulu, koronek, tkanin
Niezadowolenie klienta z fizycznych odczuć noszenia buta i/lub subiektywne odczucia na stopie nie podlegają reklamacjom.
Konsument (Kupujący) lub osoba fizyczna o której mowa w § 1 pkt. 4 Regulaminu, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
Jeśli obawiasz się zamówienia specjalnego bez przymiarki, istnieje możliwość przymiarki butów My Wish w domu, przymiarki stacjonarnej lub konsultacji z nami przez telefon: +48 603 133 468
___________________________________________________________
Adres do zwrotu:
ul. Asnyka 5
40-696 Katowice
tel. +48 603 133 468
kontakt@my-wish.pl
ZWROTY PODCZAS URLOPU SHOWROOMU (02-25.08) KIEROWAĆ NA ADRES
ul. Kwiatowa 63
42-231 Stary Broniszew
___________________________________________________________
Aby dokonać zwrotu:
1. Zapakuj produkt w oryginalne pudełko oraz karton przewozowy wraz z formularzem odstąpienia.
2. Wyślij paczkę na nasz adres dowolnie wybraną przez Ciebie formą.
*Koszt wysyłki zamówienia, zwrot oraz wymianę opłaca klient. Zobacz nasz regulamin.
*Jeżeli nie masz możliwości wydruku - przepisz formularz na czystą kartkę i wypełnij.
Zwrot jest dokonywany do 14 dni od dnia otrzymania zwrotu fizycznie formą płatności wybraną przez klienta w pierwotnym zamówieniu. Każdy produkt po zwrocie jest poddawany oględzinom stanu faktycznego, zgodności z umową sprzedaży oraz formularzem zwrotu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem.
___________________________________________________________
UWAGA!
*W przypadku zwrotu obuwia brudnego, zniszczonego, noszącego ślady użytkowania, z dziurami i/lub rysami na spodach (zmniejszenie wartości produktu) - zwrot nie będzie przyjmowany. Wszystkie przypadki rozpatrzone będą indywidualnie. Szczegóły w regulaminie.
___________________________________________________________
Wymiana na inny rozmiar lub inny model (dotyczy modeli które podlegają standardowej polityce zwrotów i wymian):
Prosimy o wydruk i wypełnienie formularza zwrotu z dopiskiem, że chodzi o wymianę (+ informacja na jaki model i na jaki rozmiar). Dokonaj wpłaty na nasze konto z tym samym numerem zamówienia: 15 zł (koszt wysyłki drugiej paczki z nową parą).
Wzór formularza odstąpienia od umowy PDF
___________________________________________________________
Moje zamówienie specjalne nie pasuje rozmiarowo - co teraz?
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego dajemy możliwość jednorazowego przygotowania drugiej pary butów wybranych przez Ciebie w pasującym Tobie rozmiarze, modelu czy kolorze.
Nie jest to wymiana, a produkcja drugiej dowolnej pary dla Ciebie. Pierwsza zakupiona para zostaje u Ciebie.
Poniesiesz tylko częściową opłatę produkcyjną, reszta kosztów jest po naszej stronie. KLIKNIJ I SPRAWDŹ CENĘ